כץ לטראמפ: אפשר לפולארד לעלות לארץ

איתי גדסי 1 Comment on כץ לטראמפ: אפשר לפולארד לעלות לארץ

השר ישראל כץ פנה בנאומו בארה"ב לנשיא טראמפ וביקש: "אפשר לדונלד טראמפ לעלות לארץ"

ישראל כץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המודיעין ישראל כ״ץ בנאומו נאם בכנס הג׳רוזלם פוסט בניו יורק והתייחס להעברת שגרירות ארה"ב בישראל לירושלים. "בזכות החלטתו האמיצה והצודקת של הנשיא טראמפ, בימים הקרובים נחגוג את העברת השגרירות לירושלים. כדי להפוך את החגיגה לשמחה עוד יותר גדולה, אני פונה לידידנו הנשיא דונאלד טראמפ לאפשר לג׳ונתן פולארד לעלות לישראל ולחגוג יחד עימנו בירושלים".

בנאומו התייחס השר להחלטתו הצפויה של הנשיא טראמפ בעניין הסכם הגרעין ואמר: "ההתפתחויות בסוגיית צפון קוריאה עשויות להראות כי המדיניות הקשוחה של טראמפ המשלבת סנקציות ונכונות לשימוש בכוח, היא משתלמת. מדיניות זו צריכה להישמר תוך כדי שאנו מתקרבים להחלטת נשיא ארה״ב אם לסגת מהסכם הגרעין ואם לחדש את הוויתור על הסנקציות נגד איראן".

השר כץ קרא לקהילה הבינלאומית להפעיל לחץ כבד ולמנוע אלימות היום ואף מלחמה מחר: "הגיע הזמן לבנות חזית מערבית-ערבית בינלאומית נגד איראן בסוגיית הגרעין ובנושא האזורי. על האירופאים לא להיות החוליה החלשה בקואליציה ולתמוך בעמדה הקשוחה שהנשיא טראמפ אימץ בנושא הגרעין האיראני. הפעלת לחץ כבד על איראן יכולה למניע אלימות היום ואף מלחמה מחר".

בנאומו הוסיף השר כ״ץ: "איראן אולי יכולה להתנהג היום כמו אימפריה, אך היא לא – כמו שאומרים בפרסית: "פוז'ה אולי, ג'יבה חולי – הם מדברים כאילו הם עשירים, אבל הכיסים שלהם ריקים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פולארד ולא טראמפ. טעיתם בכותרת משנה